<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7580833115899121633\x26blogName\x3d%D9%84%D8%B3%D8%B9%D8%A9+%D8%AF%D8%A8%D9%88%D8%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dabbor.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dar_EG\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dabbor.blogspot.com/\x26vt\x3d-6701235644995733106', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

لسعة دبور

 

علي قهوة البورصة تقابلنا


ارتديت ملابسي و اتجهت نحو العاصمه مستعدا للقاء وبحلول الساعه السادسه و النصف تقريبا كنت علي قهوة البورصه في وسط البلد تقابلنا و جلسنا وبعدها صرخت مناديا بصوت عال علي صبي القهوة طالبا عصير مانجو بما اني مشجع اسماعيلاوي اعشق كل ماهو اصفر و اكره كل ماهو احمر حتي عصير الفراوله وبدون مقدمات وجدتهم جميعا ينظرون لي و اعينهم يتطاير منها الشرر لانهم وللاسف كلهم كانوا اهلاويه ويكرهون كل ماهو اصفر و يعشقون كل ماهو احمر المفروض يكون في روح رياضيه فقعدت ساكت و بلاش احتكاك بيهم اصلهم من يوم الـ 3 وهما
اعصابهم بايظه !ياه قلبهم اسود قوي الأهلاوية ماعلينا تعارفنا وعرفتهم بنفسي واثناء الحديث ذكرنا اسم الاستاذ احمد شقير ولم ننته من الكلام حتي وجدناه يقف امامنا سائلا بوجرز مش كدة ؟ وطبعا كان حضورة من احدي اهم عوامل نجاح اللقاء وحضر ايضا الفنان التشكيلي الكبير الاستاذ حسني سليمان و اثرانا بفكرة الكبير و ثقافته الواسعه


---------------------------------------------------------------
فاصل إعلاني ---------------------------------------------------------------

وايضا لا نستطيع ان ننسي الجانب النسائي و صاحبة الحضور المتميز ياسمين والتي ادارت اللقاء ببراعه واتقان شديد واول من اخرجت فكرة اللقاء للنور ولم يخلو كلامها من بعض القفشات الطريفه وخصوصا حكايه المسنجر الظريفه جدا "يعني مصطفي فهمي ياخي" كانت افضل القفشات علي الاطلاق وايضا من العناصر النسائيه سمراء النيل الفتاة الغير معقوله تسيدت اللقاء بخفه ظلها و مرحها الشديد والغريبه ان كل المدونين بلا استثناء اجمعوا علي معرفتها ولقطات سريعه علي طريقه احمد حداد و التصوير الفوتوغرافي علي طريقه المحترفين والقلب الابيض الكبير و الحب الابدي لمصر حضر مصر هي امي و كان معانا ابراهيم معايا و الذي انطلق في شرح لماذا نفسه وسمي مدونته أنا وأنا و يبدو انه لم يقتنع بفكرتي عندما عرضت عليه ان يأتي لعيادة النفسيه في مستشفي الجامعه الاحد و الثلاثاء خصوصا انا هذة الحالات نسبه شفائها كبيرة جدا وتصل لـ 100%. وتصفحنا سريعا احدث كتاب له و حاليا مطروح في الاسواق .

-----------------------------------------------------------------

فاصل اعلاني

----------------------------------------------------------------

وايضا حضر الشباب الجميل اللي فكروني بشبابي من خماشر تمناشر سنه لما كنت قدهم كده وكانوا مميزين جدا ويحتاجون جميعا بوست لكل واحد منهم علشان اتكلم عن انطباعاتي عنهم وهم راسبوتين التزم الصمت طوال اللقاء لم يتحدث الا قليلا. أريدك انثى انطلق يشرح لماذا سمي مدونته هكذا و انا كنت فاكر في الاول انه بيقول الكلام ده لراجل علشان كده كنت كل مادخل مدونته اقول استغفر الله العظيم شوف الواد عاوزنا نبقي ايه وطلع في الاخر انا اللي كنت فاهم غلط هو مش كان عاوزنا احنا الرجاله هو كان عاوزها هي تبقي انثي يلا حصل خير. فروزن لف ساحر الكلمات الصغيرمحدش فاهم حاجه جاء وكان من افضل من تحاورت معهم فهو مستمع اكثر من ممتاز.ايجلز الفتي الشاب الواعد طاقه كامنه و وبدايه قويه في عالم التدوين بيشوي ذي اليان اختلفنا في الاراء الا انه من اهم صفاته انه يحترم اراء الاخرين حتي وان اختلف معهم .مايكل لا تنتظر وابدا رحله الكفاح سريعا باي شكل وفي اي مجال واعتقد ان الجميع اقنعك بذلك واخيرا حضر كلمه و كيف تحيي الموتي ولم يكن لي حظا من التحدث معهم و اتمني ذلك في المرات القادمه ان شاء الله

صور من اللقاء


روابط المدونات من حضروا اللقاء


الاستاذ حسني سليمان - مدونة أفنان الفنون

الاستاذ أحمد شقير - مدونة حكاوي اخر الليل

ياسمين - مدونه سكاي لايت

مايكل محسن - مدونة مايكلليتو

راسبوتين- مدونه راسبوتين

مصر هي أمي - مدونة مصر هي أمي

ابراهيم معايا - مدونة أنا و أنا

أريدك انثى - مدونة أريدك انثى

كلمة - مدونة كلمة

كيف تحيى الموتى - مدونة كيف تحيى الموتى

مدونة محدش فاهم حاجة - why me

The eagles مدونة - The eagles

ahmed_h مدونة - ahmed_h

Frozen love مدونة - Frozen love

The alien مدونة - The alien

الدبور - مدونة لسعة دبور

By الدبور
On الأحد، فبراير ٢٥، ٢٠٠٧
At ٨:١٧ م
Comments :
 

for this post

 
Blogger أسوور Says:

بوست يجنن
دمه خفيف زيك يا اسامة .. عجبتنى قوى الإعلانات .. بس يا ترى ممكن الواحد يلاقى المنتجات دى فى السوق
:))))

أنا فعلا لية شرف انى أول واحدة تعلق هنا

وأرجوك خليك زى ما انت .. جميل .. خفيف الدم .. تلقائى .. ابتسامتك سر حضورك

 
 
Blogger ذو النون المصري Says:

انا سعيد جدا ان المدونين بداوا في التفكير في مرحله ثانيه من مراحل الصداقه و هي اللقاء و التفاق علي لقاءات اخري
لكم جميعا تحياتي

 
 
Blogger Amr Ahmed Says:

قال دروايش قال

ان كنت ناسي الستة افكرك

اووووووووووووووووه

اهلاوي

بص يابني انا باسم جمهور الاهلي بحذرك

لو كتبت عن الاهلي تاني
هندمرلك المدونة

يا بتاع ماتش ابو كبير
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دانت مشكلة يابني
كل مافتكر امت من الضحك

سعيد جدا بالعترف عليك

 
 
Blogger إبـراهيم ... Says:

حقيقي ، مش عارف أقول لك إيه /، بجــد كان يوم رااائع جـــدًا ، وكلكم كنتم رااائعين ! ، بس المشكلـــة إني مش لااااقي وقت أكتب فيه عن اليوم الجميل ده !!!

الــــذ حاجة إن أحمد فاروق بتاع ( يحيى الموتى) دخـل رغم إنه ماكانش معانا


على الله يظـهـر بقى

وكل شهـر واحنا مع بعض إن شاء الله



بــــس خلااااص

 
 
Blogger مصر هى أمى Says:

دكتور اسامة

شكرا على الكلام الحلو ده ولو دخلت عندى هتلاقى بقول عليك انك كويس جدا بس عيبك الوحيد انك مش اهلاوى فياريت ترجع لرشدك تانى وتستغفر ربنا وتبقى اهلاوى
ازاى تكون مصرى ومتكونش اهلاوى

انا مبسوط جدا انى عرفتك وياريت نشوفك كتير

 
 
Blogger The Eagles Says:

اسامة واحد من الناس الجمال اللى حضروا
انت عامل ايه بقى؟؟؟؟
كدة النمرة صح مش غالط
ههههههههههههه
انا كنت سعيد جدا باللقاء دة اللقاء كان رائع جدا
والحاجات اللى حكيتهالنا عن مشوارك فى الملاعب كان تحفة بجد
انا كل ما افتكره اموت من الضحك
بجد يا ريت نشوفك تانى


والسلام..........

 
 
Blogger The Alien Says:

يابني سيبك من الطب ودور علي حاجة تستغل فيها مواهبك
إنت فشلت ف الكورة والتحكيم
وأظن ده واضح من حكاياتك ومغامراتك مع الكابتن العظيم بتاعك
إنت كومديان جامد ... وبجد موتني من الضحك

مبسوط جدا إني إتعرفت عليك
وعجبني جدا حماسك عشان تيجي
تحياتي

 
 
Blogger Unknown Says:

فى اطار حرص سمــــوى على تشجيع المدونين الجدد


فانا قفشـــــت واحده من المدونيين الجدد و عايزكم تبقوا تزوروها

و مدونتها اسمها
askurself
و الرابط بتاعها
http://gm-16.blogspot.com/

تحياتى و الى يقفش حد جديد يبقى يقولى

 
 
Blogger Hannoda Says:

لأ كده حرام.. كل ما أدخل على حد من أفراد اللقاء ألاقيه كاتب كلام روعة

أنا كده بدأت أغير

لأ بجد أنا سعيده جدا ان فيه دلوقت في مصر لقاءات زي ده و بالاحترام ده

وسعيده ان الفكرة تخص ناس قريبين مني زيكم كده و بالتالي فأنا متوقعة اني أكون أحد أعضاءها ان شاء الله لما أرجع لحبيبتي (اسكندرية)

بتمنالكم لقاءات تانية كتير ناجحة ان شاء الله

تحياتي للبوست الجميل و للإسماعيلي

 
 
Blogger daktara Says:

wow
مش معقوله اخيرا الاقي حد من اسماعيليه
تحيا مصر يا عم
لأ وكمان دكتور ده ايه الحلاوه دي
لأ والاكتر انه اسمعالاوي
واضح انك مش قديم في موضوع التدوين
علي العموم انا سعيد بيك
هاستني زيارتك قريبا

 
 
Blogger daktara Says:

خليك زي مانت اسمعالاوي كده علطول
رغم اني عارف انك هاتخليك اصل تشجيع الاسماعيلي ده بالذات بيبقي عن اقتناع
مش زي اللي بيتولدوا حمر

 
 
Blogger hosnysoliman Says:

سيدى اسامه ابو الدكتره
الحقيقه انا سعدت بالتعرف اليك وبكل الشباب الجميل اللى كان معاك وانتم جيل المستقبل وده شرف ليا انى اكون فى وسطكم وعلى فكره الاسماعليه واحده من المدن الحبيبة الى قلبى وليا فيها ذكريات جميله بس ده من زمان قوى وباذن الله يكون لينا لقاء فيها مع المدونين هناك..ايه رايك علشان الجماعة بتعتنا تكون انت اول ما يبذر فيها بذرة كل مصر وممكن بعد كده ننطلق للعالميه ..انا والله بتكلم بجد

 
 
Blogger مصر هى أمى Says:

دكتور اسامة

اخبارك ايه وشكرا جدا على زيارتك عندى والكومنت الجميل بتاعك
بخصوص سؤالك عن معنى كلمة لوجيستك
logistic
لو شفت فى القاموس هتلاقى معناها نقل الجنود فى الجيش

اما بالنسبة لشركات الملاحة البحرية فمعناها
نقل الحاويات بين الموانى المختلفة فى الوقت المناسب وباقل تكلفة واعلى جودة

اتمنى اكون قدرت افيدك

 
 
Blogger قاسم أفندي Says:

منور والله يا دكتور في الصور
علي فكرة انا اهلاوي وباحب الاسماعيلي فيه مانع؟
وبعدين فينك من زمان شفتكش؟ بطلت تزورني وعملت مقاطعة للأهلاوية؟

 
 
Blogger raspoutine Says:

شكرا على زيارتك يا عم الدبور
حصلنا اللسع
بوست جميل ودم خفيف
بس انا مش صامت على طول انت لو قريت التاج بتاعى هتعرف انا مين بالظبط
على العموم انا نزلت بوست جديد وعايز لسعك فيه ااقصد رأيك


سلام



ايمن فاروق

 
 
Blogger Unknown Says:

بجد أنا مبسوطه عشانكم جدا
ويارب كل لقائتكم تبقي جميله (:

 
 
Anonymous غير معرف Says:

زعلتنى عشان مكنتش معاكوا

يا رب دايما متجمعين ومبسوطين ولقاءتكوا كلها مثمره

وبوست ظرف وصور جميله جدا احيى الفنان اللى صورها

 
 
Blogger micheal Says:

أسامه
بوست لذيذ كالعاده منك بس عاوز أفكرك بنقطه هامه جدا:6+4=10
فكر فيها كويس...ههههههههههه
علي فكرة انا عملت بوست عن لقائنا المثمر بس ابقي غير لينك مدونتي عندك عشان أنا استقريت اني حكمل تدوين في المدونة التانية اللي بكلمك منها دلوقتي
تحياتي لك
هووووووووووووووووووة الاهلييييييييييييي

 
 
Blogger الدبور Says:

ياسمين
----
كنت منورة اللقاء و بمجهودك تم بنجاح
اما بالنسبه لمنتجات الاعلانات فهتلاقيها في كل حته بصي حواليكي و انت هتلاقيها
وانا ليا الشرف ان انت تكون اول من يعلق علي البوست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ذو النون المصري
---------------
ان شاء الله اللقاء اللي جاي تكون معانا ومشرفنا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

amr ahmed
----------

بيقولو خدنا سته و نسيوا الاربعات حتي اسألو اوتاكا و محمد بركات
شردني بقي بموضوع ابو كبير وسط الناس
ماشي يا عمرو
المرة اللي جايه ان شاء الله هبقي اقولك حكايات تانيه من نفس النوعيه و انا سعيد ان انا اتعرفت عليكي رجعتني لشبابي يا بني

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ابراهيم معايا
-------------
ارزاق بقي تقول ايه جه في الاخر و دخل معانا يلا مش مهم حظه كده
فضي وقت علشان تكتب ياعم ابو خليل وبرضو منتظر البوست بتاع اللقاء و لن ايأس

 
 
Blogger الدبور Says:

مصر هي امي
-----------
تمام ياباشا و فهمت يعني ايه
وبالمناسبه اللي مش ليه اهل بيقولي اهلي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

the eagles
-----------
طبعا ان شاء الله جاي كل اللقاءات وانتظر المزيد من القصص عن تاريخي في الملاعب

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

the alien
----------
انا قلت كده برضو يا عم بس لايفيد البكاء علي اللبن المسكوب يا ريس اللي حصل حصل بقي هنعمل ايه ؟؟!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

why me
------
تمام فخامتك و جلالتك و سموك الرفيع تم زيارة المدونه بنجاح و كله بفضل الله و بفضل توجيهات سيادتك وسموك
هاي هئ

 
 
Blogger الدبور Says:

hannoda
-------
ن شاء الله عزوجل تكوني معانا يا هنوده في اللقاء اللي جاي و ترجعي بالسلامه للاسكندريه
وتحيه من شعب الاسماعيلي المناضل الي اخوة الاتحاد السكندري المكافح ضد الامبرياليه و الهيمنه الاهلاويه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

daktara
--------
شوف ياخي الدنيا زوغيرة طلعنا من بلد واحده
انا فعلا جديد في التدوين بس مش بايدي لاني بقالي تقريبا سنه كنت بقعد علي الكومبيوتر تخاطيف
بس مش عارف ليه انا حاسس ان انا اعرفك
تحيا مصر و الاسماعيلي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الاستاذ حسني
----------
دايما مشرف المدونه بتاعتي يا استاذنا وننتظرك في اللقاءات القادمه وتشرف الاسماعيليه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قاسم افندي
------
انا زورتك هنا بس انت ابقي تعالي ومش تغيب و الشكر واجب علي الصورة ياباشا
و بالنسبه لموضوع انك اهلاوي و بتحب الاسماعيلي مش صعبه شويه دي

 
 
Blogger الدبور Says:

راسبوتين
-------
تمام يا ريس زرنا المدونه و علقنا
وجاري قراءة التاج

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

esraa
------
ان شاء الله تيجي اللقاء اللي جاي و هننتظر حضورك
وابقي عدي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

shiko
------
كنت ممكن تكوني معانا وان شاء الله تكوني المرة اللي جايه معانا في اللقاء

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مايكل
------
غلابه قوي الاهلاويه دول بينسوا بسرعه !
عادي بقي
جاري تعديل اللينك ياباشا في الساعات القليله القادمه

=========================

تحياتي لكم جميعا

الدبور

 
 
Blogger zordeak Says:

على فكرة البوست جمييل جدا زيك كده

انا كل ما اروح فى مدونة الاقيهم بيشكرو فيك

وبما ان الدكاترة بيحنو لبعض

فانا حبيت اجى واشوفك

مدونتك جمييلة جدا

ودمك خفيف جدا

كعادة الدكاترة طبعا

:D

وهطنش حكاية انك اسماعيلاوى دى

هعديهالك


:)

بجد مدونتك جمييلة

واكيد انت انسان جمييل زى ما الكل قالو عنك

 
 
Anonymous غير معرف Says:

أسامه باشا
جدع يا ولد انت من القلة القليلة اللى بتشجع الاسماعيلى
وأنا كمان بشجعه
ايه ياعم البلد دى اللى مافيهاش غير أهلى وزمالك.
علشان كده بس قلت هاشجع الاسماعيلى
أصلها بلد أمى
وبابا بلده مالهاش فريق
يبقى الاسماعيلى أحق
وبعدين مدخل محافظتكم أجمل مدخل محافظه فى جمهوريه مصر العربيه كلها
وفى نظرى أنتم أجمل تانى محافظه بعد اسكندريه
كويس ياسيدى انكم اتبسطم فى اللقاء
ويارب دايما
سلام

 
 
Blogger smraa alnil Says:

هو يا جدعان انا مش جيت قلت انا مش عايزة صوري تتنشر
هو انتو بجد عصبتوني جدا
قلت لو طلع في صور بعد اذنكم مش تتحط علي اي مدونة وجيتوا قلتولي ماشي
واجي هنا الاقيها وبعدين بقي
بجد اتعصبت

 
 
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Says:

ان شاء الله تعالى اللقاء الجاي اكون معاكم

ياااااااااااااااااارب

 
 
Blogger david santos Says:

Hello!
All good. I love your culture
Thank you

 
 
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك Says:

شفتك
في الصور عند مدونيين كتير

:)
فرصة سعيدة و اكيد حتبقى اسعد لما نعمل ميتنج تاني و اكون فيه
:))

---
تعالى عندي ضروري
عايزاك في قضية مهمة
ايدك معانا

 
 
Blogger Ahmad Hegab Says:

يخرب بيت عقلك دا انت طلع دمك خفيف مووت

انا اول مرة اشوف مدونتك و بجد جميلة جدا

اشوفك اللقاء الجى

 
 
Blogger -_- Says:

دبور انت طلعت اسمعلاوي ؟؟

اللقاء الجاي هنسافر سوا

انا بقولك اهو

 
 
Blogger قاسم أفندي Says:

اسامة
عايزينك تشاركنا في حملة الأقصى

 
 
Blogger ibn nasser - ابن ناصر Says:

يا سلام تحيا الاسمعالاويه اجدع نااااس ,, ومدونتك تصميمها رائع وهي رائعه
شكرا

 
 
Blogger الدبور Says:

zordeak
--------
ربنا يخليك يا باشا انت اللي جميل و المدونه جميله بوجودك
فعلا الدكاترة لازم يحنوا لبعض انت برضو زمل معانا
الا قولي انت شكلك كده اهلاوي و لا ايه ؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حسن محمود
-----
انا عارف ياخي حاجه تنقط كله اهلي و زمالك هو الدوري بتاعهم بس و لا ايه امال فين حق باقي الفرق
طيب ماماتك من الاسماعيليه و بابك منين ياريس؟
وان شاء الله ننتظرك تكون معانا في اللقاء اللي جاي
نورتني يا ابو علي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

smraa alnil
----------
بس بالراحه عليا كده ما هو الكل نشرها يعني انا اللي يتزعقلي كده بس
ماشي يا سمور انا شلت الصورة اللي انت فيها اي خدمه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واحد من الناس
------
ان شاء الله هكون منتظرك وكل الناس برضو
تشرفنا ياباشا في اللقاء

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

david santos
------------
مين ده و اللي جابه هنا ؟
حد يعرفوا ؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

sampateek
---------
انت شفتيني و ايه رايك فيا امور مش كده ؟
اكيد طبعا هكون سعيد لو حضرتي اللقاء اللي جاي
من عنيا انا جاي

 
 
Blogger الدبور Says:

ahmed_h
-------
تحيا مصر ياراجل حمد لله علي السلامه
اشوف هناك في الاوبرا ان شاء الله

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

sharm
-----
انت مش من بورسعيد يبقي تعالي الاسماعيليه و نروح سوا اللقاء
ان شاء الله

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قاسم أفندي
-----
انا مشارك معاكو و كله تمام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ابن ناصر
----
انت شكلك كده بتشجع الدراويش او ممكن تكون زملكاوي و نبقي ولاد عم
مدونه ايه ياعم دي حاجه كده في السريع ده بس من ذوقك

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تحياتي لكم جميعا

الدبور

 
 
Anonymous غير معرف Says:

يعجبني تصميمك؟؟؟؟؟؟

 
 
Blogger Radwa Says:

على فكره الاعلانات
جميييييييييييييييييله يا اسامه ياريتنى كنت معاكوااااااااا بجد نفسى اشوف احمد شقير حاسه انه كله اسامه منير واتمنى ان يكون تخيلى صحيح او ستايله هههههههههههههههههههههههه

 
 
Blogger Tamer Nabil Moussa Says:

بالتوفيق يا عم اسامة

تحياتى

 
 
Blogger MAKSOFA Says:

اولا من من أشد المعجبات بالمدونه شكلا وموضوعا
اللون تحفه ، الأخراج مميز ، وأسلوب الكتابه خفيف علي القلب ، لامط ولا تطويل والمختصر المفيد

اما اللقاء فكنت اتمني اني اكون معاكم واتعرف علي كل الناس الحلوة دي

 
 
Blogger الدبور Says:

أغلو
----
شكرا

ــــــــــــــــــــــــ
sendrlla
---------
ان شاء الله تكوني المرة اللي جايه معانا

ــــــــــــــــــــــــ
tamer
-----
ماشي يا تمور

ــــــــــــــــــــــــــ
مكسوفه
-------
طي ايه رايك تيجي اللقاء اللي جاي و تشرفينا في الاوبرا و التفاصيل عند مدونه ياسمين
وشكرا جدا علي الكلام الحلو ده

============================

وتحياتي لكم جميعا

الدبور

 
 
Blogger frozen love Says:

رغم اني متاخر قوي قوي نتيجة الحوارات اللي كات واخداني

الا اني لازم اقزلك قد ايه كنت سعيد باليوم ده وبيك

 

Leave a Reply